zaterdag 21 januari 2012

Pinterest...

Kleine pollewop ligt in bed voor haar middagdut en het weer buiten laat te wensen over, dus tijd voor een warme kop thee en een nieuw bericht...

Sinds kort heb ik iets ontdekt dat ik graag met jullie wil delen, het heet Pinterest. Pinterest is een online digitaal prikbord waar je ontelbaar veel foto's kunt vinden van inspirerende of gewoon leuke dingen. Ben je bijvoobeeld bezig met een verbouwing, wil je een carnavalspak (ik noem maar iets...) maken of ben je op zoek naar een lekker recept, op Pinterst kun je eindeloos veel ideeen opdoen.

Als je je aanmeldt kun je ook zelf prikborden gaan bijhouden en delen met anderen. Ik heb dat, nieuwsgierig als ik ben, gedaan en heb inmiddels al een aantal prikborden online staan met foto's die mij inspireren van mijn reizen naar Japan en Cuba en natuurlijk tante Pollewopje's creaties.

Om je een indruk te geven hier een paar foto's:

Boeddha in Japan
Prachtige oude man in Trinidad, Cuba
Glas in lood, Cuba
Rustmoment, Japan

Wil je meer zien, klik dan hiernaast op het 'Follow me on pinterest' icoontje, of neem een kijkje in het totale bestand van pinterest door naar www.pinterest.com te surfen.

Een inspiratievol weekend gewenst,

Liefs van tante Pollewopje

P.s. net op tijd, kleine pollewop is wakker...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie