woensdag 5 december 2012

En het boekje gaat naar...



Het lot heeft beslist en het boekje komt naar jou, Rachel, en je dochtertje Sam toe. Ik hoop, maar weet eigenlijk bijna wel zeker na het lezen van je reactie, dat ik er jullie heel blij mee maak en dat het boekje goed terechtkomt. Stuur je mij even je adres op info@tantepollewopje.nl, dan komt het boekje heel snel jullie kant op. Alvast heel veel plezier ervan!
 
Voor alle anderen, sorry dat ik jullie moet teleurstellen. Ik had jullie het boekje  allemaal enorm gegund. Wat ik beloof te doen is dat wanneer ik het boekje weer eens zie liggen bij kringloop of rommelmarkt, ik het meeneem en opnieuw onder jullie zal verloten. Dus wie weet komt het jullie dan alsnog toe.
Fingers crossed!
 
Bedankt allemaal!
 


4 opmerkingen:

  1. Rachel veel plezier met het boekje.
    Pollewop bedankt voor de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ondertussen blijven we lekker anders :-) Veel leesplezier met dit mooie boekje Rachel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat Rachel!was een leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow.... SUPERBLIJ!!! Ik maak een dansje door de kamer met kleine Sam (morgenochtend dan).

    Gaan we lekker aan haar voorlezen als ze weer beter is! Een mooi kado voor onze ziek pop! Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie