woensdag 2 januari 2013

Maak 't zelf, een cover voor je e-reader...

 Ik maakte 'm al in 2012, maar kom er nu in het nieuwe jaar pas toe om 'm te posten...

Origineel tante pollewopje ontwerp, © StudioZakka, all rights reserved
 
Ik gebruikte:
 
- twee stukken vilt ter grootte van een A4-tje
- stukjes vilt voor 'n hartje en 'n vakje aan de binnenzijde
- een stuk karton *overgebleven stucloper* ietsje kleiner dan een A4-tje als voering
- een stukje elastisch biaisband voor de sluiting
- vier klittenbandrondjes *van de Action*
- 'n labeltje
- naaimachien & naald en draad enz...
- en een big :) 
 
Hoe te werk, nou zo:









 
 
P.s.
Wil je linken naar een of meer tutorials op je eigen site of blog, super leuk! Daarvoor mag je gerust een van mijn foto's gebruiken. Laat je me het wel even weten via een reactie of mailtje naar info@tantepollewopje.nl.
It's great if you want to link to one or more of my tutorials on your own site or blog. You're welcome to use one of my photo's. Please let me know if you're linking to me by posting a reply of sending me an email info@tantepollewopje.nl Thanks!


2 opmerkingen:

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie