maandag 1 april 2013

*Pluk de dag momenten* # week 13...

Week 13,
de week van de mijlpalen in huize pollewop.
 
De week waarin ik genoten heb van heel veel kleine maar fijne momenten, onder andere van...
 
...een eerste dag alleen thuis met ons kleinste pollewopje...
...het zien van haar allereerste echte stralende glimlach -die helaas net niet op tijd vastgelegd kon worden op camera- ...
...heel veel gezellig kraambezoek...
...en van de grote trotse zus die smikkelde en smulde van het eerste feesttoetje met aardbeien dit jaar...
 
 
...van een klein pollewopje dat steeds groter wordt...
...maar die ik in bad hoorde zingen 'Wat is het toch fijn om klein te zijn.'...
...die haar drolletjes iedere dag met plezier op het 'twolet' doet...
...van een poepjeskaart die daardoor al bijna helemaal vol is...
...en van ons klein pollewopje die daarom haar eerste cadeautje mocht uitkiezen...
 
'Ik wil een helm, mama. En een fiets...'
 
 
De helm is -in the pocket-. En met haar verjaardag in het vooruitzicht is de fiets inmiddels besteld ;)
 
Ik genoot ook nog van...
 
...een wandelingetje met babypollewop naar de kringloop...
...en van wat ik daar allemaal vond...
...onder andere dit eigenwijze kleine konijnenmeisje dat wij een nieuw huisje gaven...
 
Hallo!

Hihi!
 
...van heel veel lentebloemetjes en lentegevoel in huis...
 

 
...van een mooie paasknutsel...
 
Van kleine pollewop voor oma pollewop
 
Maar waar ik het meest van genoot was van een fijn & ZONNIG paasweekend met mijn familie en het zien van ...
 
... een kleinste kleindochter bij haar oma op schoot...
 
 
... een neefje en nichtje fijn samen aan 't spelen...
 

... babypollewopje in de armen van haar trotse tante...


...een knutselende kleine pollewop...

 
...en een tevreden babypollewopje...

 
 
xxx
 
Geniet van een prachtige nieuwe week!
 
 
P.s. en ik werd deze week ook nog heel blij gemaakt met een verrassing die de postbode bracht, maar daarover een andere keer meer... ;)


9 opmerkingen:

  1. Wat een lief babietje heb je zeg, heerlijk genieten. Dat witte konijntje heb ik laatst ook gevonden voor mijn dochtertjes, ze is schattig. Fijne nieuwe week, lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat was dat een fijne week zeg! Nu op naar weer zo'n mooie week ;-) liefs! Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genieten genieten genieten!! Heerlijk :-) fijne week, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha zie je .. ze lijken op elkaar :-) de pollewopjes !! hihi mooie dierbare foto's !
    en dat konijnenpopje van de kring is super :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er allemaal heel gezellig uit :) Dat konijnenmeisje is toch Wiesje Wollepop? Kan me zoiets herinneren van vroeger bij mijn oma. Grtz Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je sfeervolle gezellige momenten vastgelegd.

    groetjes saskia

    heb je een bepaalde reden om die letters en cijfers te plaatsen. Ik kom ze op sommige blogjes tegen maar ze zijn zo moeilijk te lezen Weet niet of andere er ook last van hebben. Ik heb de neiging zo'n blogje over te slaan maar je bent te leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zoveel mooie momenten, zalig is dat!!lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk al die momenten samen! Prachtige foto van Isis wederom, wat kijkt ze wijs de wereld in.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn om mee mogen te genieten ... prachtige momentjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie