maandag 13 mei 2013

*Pluk de dag momenten* # week 19...

Deze week genoot ik van...
 
...de voorbereidingen voor kleine pollewopjes verjaardagsfeestje met haar vriendjes van het kinderdagverblijf...
 
Een vrolijke gezonde traktatie, lekkere fruitspiesjes met aardbei en ananas. Smullen!

Ja ja, het is gelukt. De maskertjes waren op tijd klaar, 14 stuks! Voor de jongens een groen randje, voor de meisjes een roze...


 
...van bengeltje Saar die ook graag een maskertje op wilde...

En Saar heeft ze ook goedgekeurd ;)
 ...van een nichtje en haar neefje samen spelend in de speeltuin...


...van twee zusjes liggend in tuin van oma...


 
...ja, zelfs van het opvouwen van deze stapel wasgoed genoot ik...


 
...van ons uitstapje met de trein naar de Domstad en ons bezoekje aan het huis van Nijntje...

 
... van lieve ruilpost van Sylvia (Zaanse Zolder) van wie ik dit Barbapapa boekje voor kleine pollewop kreeg nadat ik heel hard had geschreeuwd dat ze er écht niet in mocht gaan knippen!!!! met nog allerlei leuks erbij gemaakt door haar dochtertje Laura... 

 
...en ik genoot en geniet van al jullie enthousiaste reacties die binnenstromen op mijn oproepje voor de *Paper*Crafty*Happy*Swap*. Inmiddels staat de teller al op 19 deelnemers! ...
 
Iedereen een fijne week 20 gewenst!
 
P.s. en voor wie nog mee wil doen met de paperswap kijk even hier...
 


10 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk al die foto's !
    Ik heb ook zo een mand boven staan trouwens, dat moet gestreken. Ik hoop op kabouters.... of een Barbapapa... huup huup... zoiets, zucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. barba truuk !! Sylvia :-) hahaha
    heb het ook geroepen maar de vaat staat er nog :-(
    leuke foto's en wat kijkt grote zus serieus naar kleine zus :-)
    en dat harde roepen haha heeft dus geholpen hihi

    fijne dag, liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lief die kindjes op het kleedje :)
    Fijn gehad dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne pluk-de-dagjes weer! Wat lief je twee meiden samen in het zonnetje... Geniet! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke week hebben jullie gehad. Het dick bruno huis willen wij ook graag nog eens bezoeken.

    Fijne week
    Groetjes Nicolle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijk weekje zo te lezen en te zien! Fijn. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héérlijk als je in zo'n bui bent dat was plooien zelfs fijn is. Super! Mooie foto's, die 2 schatten op de deken zijn het einde. Ik wens Pollewopje een heel fijn feestje op het kinderdagverblijf (en Saar voelt zich al helemaal thuis zie ik :-)) En ahh, die lieve Syl, ik had het al gelezen dat je zo hard geroepen had :-) Mooi die post van haar en Laura. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke momenten weer! Zo lief, je 2 kleine dames zo samen!!

    En wat leuk dat je swap zo goed loopt, ik probeer het morgen te versturen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige traktatie en mooie foto's! Leuk zo de 2 zusjes samen op die handdoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ernstig verzuimd blogjes te lezen de afgelopen maanden, maar ik hoop dat bij deze weer op te pakken. Genietend van jouw kleine geluk, vooral die in de vorm van je kleinste telgje inmiddels (ja zo lang geleden dus..)

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie