zaterdag 11 januari 2014

Lente♥hartjes♥swap 2014 update & 365 Let's spread some Love#3...

Dag 10/365
 
De schoteltjes van Oma Gizzy † mochten gisteren even uit het dierbare herinneringenkastje, om samen dit hartje te vormen voor dag 10 #365letsspreadsomelove 
 
 
Sinds mijn vorige berichtje over Let's spread some Love zie ik meer en meer blogjes en foto's op instagram verschijnen met hartjes. En op mijn what's app, facebook en de mail ontving ik ook al verschillende prachtige hartjes van lieve mensen om me heen.
Hartverwarmend, dankjewel allemaal 
 
 
Van linksboven naar rechtsonder:
hier begon het mee op oudjaarsnacht, 'Waar je ook komt, laat een spoor van liefde achter...'
dag 1/365 een hart van licht en warmte
dag 2/365 een hart van zoetigheid
dag 3/365 een hart van haar. Mijn staart ging eraf en is onderweg naar stichting haarwensen
 
 
dag 4/365 een hart van hartjesconfetti
dag 6/365 een hart van chocovlokken
dag 7/365 een hart van boterhammen (repost van een al eerder geplaatste foto)
dag 5/365 een hart op het asfalt dat kleine pollewop tijdens een wandeling ontdekte
 
 
dag 8/365 een hart op een lief kaartje dat ik kreeg -dankjewel Saskia-
 dag 9/365 een envelop vol hartjes, de eerste inzending voor de hartjesswap is binnen
dag 10/365 een hart van dierbare schoteltjes van oma Gizzy † uit ons herinneringenkastje
dag 11/365 een hart van klei en twee kleine handjes vol liefde
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Update LenteHartjesSwap
 
Sinds mijn berichtje van hier, precies één week geleden, regent het hartjes in mijn mailbox. Bij ieder mailtje dat ik lees, word ik blij. Het is fijn om te merken dat zoveel van jullie graag een stukje liefs aan een ander willen geven. En het mooie van een swap is dat je zelf een stukje liefs mag terugontvangen.
 
Kun je het je al voorstellen dat er binnenkort, zo eind maart ongeveer, tientallen hartjes tegelijkertijd verspreid worden door heel Nederland en Belgie. Ik vind dat zo'n waanzinnig mooi beeld.
Dankjewel, dat jullie dat samen met mij willen doen.
 
Statistieken:
Er zijn op dit moment 40 aanmeldingen en de hartjesteller staat op 2
 
Dit zijn de deelnemers tot nog toe,
wie een achter haar naam heeft, daarvan is de inzending binnen:
 
Janina *elkedagzaterdag*
Trui *misscreatuurtje*
Marieke *eendotjewat*
*goudhaartje*
Heleen *#heleenhaak op ig*
Hanneke *HS*
Karin *beeldenvankarin*
Marieke *threeisaparty*
Diana *Daan'shobbyblog*
Tineke
Renske *#renskje op ig*
Hennie *kreamade*
Zomerkind
Saskia
Denise *becolorand*
Linda *studiokeesengrietje*
Berber *metsmaakgehaakt*
Truus de mier en dochter
Caroline
Fleur
Marcella *meetjelief*
Lizinka
Judith
Manon *andbecause*
Linsey *linsiedepinsie*
Franka
Sjoerdje *tantezouza*
Suzan
Maaike
Marie-Christine *http://icebergblue.skynetblogs.be/*
Sarah
Yona
Bee *beesblaasblog*
Danielle
Crearoosje
Annemarie *ladybugenco*
Christine
Hanneke
Joukje
 
 Ik heb bij iedereen geprobeerd ook de blognaam of de instagramnaam te vermelden. Mocht dit bij jou niet het geval zijn of wil je iets anders doorgeven/wijzigen, laat het me dan weten dan pas ik het aan: mail@studiozakka.nl
 
Doe je nog niet mee en wil je dat na het lezen van alles hiervoor wel graag, kijk dan even hier voor meer informatie en mail me je aanmelding op mail@studiozakka.nl
 
Let's spread some love
 
 
 Fijn weekend allemaal met veel liefs!
 


11 opmerkingen:

  1. I LOVE it! En word er helemaal warm van! Zeg, maar heb je je staart afgeknipt?! Nu ben ik wel héél nieuwsgierig hoor :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's Rosalie en wat leuk dat er zoveel mensen zich hebben aangemeld bij je. Je oudste dochter weet zich volgens mij ook wel raad met de hartjes en doet ze graag mee. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het hart van de schoteltjes is zo mooi!!! Leuk dat er al zoveel mensen meedoem met de swap. Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat er zoveel hartjes gemaakt (gaan) worden! Ik ben zo benieuwd naar wat er allemaal voor hartjes jouw kant op komen, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaaaw, je haar eraf, chapeau... Ik bekijk het morgen eens en stuur je dan mss een mailtje, maar ik vermoed van wel ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o mjam van die hartjes snoepjes! nee niet die met de woordjes erop, maar die knalrode! Leuke foto's allemaal al hoor. Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik mee zal doen. Vind het nl wel heel leuk (maar het is ook nog niet zo dat er zowat geen aanmeldingen zijn he!). Dus ik denk nog even :) En ga ook nog even in het archief op zoek naar een leuke hartjes foto van een stoplicht die ik ooit maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gevonden: http://merula2000.blogspot.nl/2012/03/wat-een-stelletje-vandalen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoewel ik dacht niet mee te doen, vind ik het toch wel heel leuk... dus doe ik mee!
    lieve groet,

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke actie heb je georganiseerd, wat een hoop deelnemers!! Ik verheug me op een hartverwarmend jaar vol met hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie