woensdag 25 april 2012

Kleur & Fleur...en reminder give away...

Kersenbloesem...
... wat is eenvoud toch prachtig.

De bijtjes en hommels zoemen rond en smullen van de nectar. Het koolmeesje landt zachtjes op een takje en vliegt dan snel zijn huisje in om zijn nestje te bouwen.

Ik kan er tijden naar kijken zonder me te vervelen.

Kijk en geniet mee...






Gelukkig heb ik een paar plaatjes kunnen vastleggen voor de hagelstorm ons bloesemboompje trof...


*****

***REMINDER GIVE AWAY***

Het is nog niet te laat...
je kunt nog steeds een kansje wagen voor dit kadootje van StudioZakka:


Meedoen kan nog tot en met 27 april aanstaande...

Succes :)





2 opmerkingen:

  1. Oooo eenig die foto met die smullende Bij? Wesp? Prachtig..ben je 62e volger, gezellig! Fijne avond Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's hoor. Wat is de natuur toch mooi eigenlijk he.

    Kijk even op mijn blog, staat een verrassing voor je.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie