zondag 3 februari 2013

*Pluk de dag momenten* # week 5...

Week 5 was een week van uitersten om het maar zo te zeggen. Maar gelukkig wel een met veel *pluk de dag momenten*...
 
Ik werd super happy van:
 
...een klein prinsesje ronddansend in huis...
 
 

 
...een hele dag aangerommelen in huis...
...uitzoeken van de opgeslagen babykleertjes, maatje 50/56...
...deze uitwassen en ophangen als frisse was...
 
...spelende handjes...
 
 
...gezellig nog even stadten (oftewel winkelen) met mijn grote zus en kleine pollewop...
...een klein meisje onder een grote bijenparaplu...
...boekjes, boekjes en nog meer boekjes van de boekenmarkt...
 
...waaronder ook boekjes die ik -denk ik- wel durf te verknippen als knutselpapier...
 

 
...van een zomaar gekregen lief kaartje (dankjewel Femke:))...
...het bezoekje van een vriendin die ik te lang niet had gezien...
...lekkere verse groenstensoep van meneer Pollewop...
 
...een mooie spreuk uit dit boekje van de boekenmarkt...
***Happy Hour: Een klok die stil staat geeft minstens twee keer per dag de juiste tijd.***

En last-but-not-least...
 
...van het voelen van heel veel getrappel van het spruitje...
 
Fijne week 6 aan jullie allemaal,
 
&
 
Pluk de dag!
 


8 opmerkingen:

  1. Heerlijk! Lekker blijven genieten... :-) Een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh maatje 50/56...hoe fijn is dat!! (ik ben jaloers)
    En gewoon knippen in die handel, ik durf dat ook nooit en vervolgens doe ik er niks mee!
    Ook jammer :'(
    Fijne dag!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel graag gedaan!!! Ik word altijd vrolijk als ik jouw blogs lees dus als ik je met een kaartje kan verblijden doe ik dat graag!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieve foto's van de kleine Pollewop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een heel fijn weekoverzicht eindigend met supertoffe trappelende voetjes. Geniet er nog lekker van, het kort nu echt wel in hé! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn fijne dingen om nog even bij stil te staan. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie momentjes en wat een prachtig meisje heb je daar! Jij ook fijne week, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi prinsesje :-)
    50/56 aaaaaaaaah genieten !!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie