vrijdag 17 mei 2013

Update *Paper*Crafty*Happy*Swap*...

Dit grappige oude koffertje van de KLM vond ik bij een kringloop in Uden die een vriendin me laatst tipte.
Op het eerste gezicht is het niet persé een pareltje...
 
 
Maar aan de binnenkant wel...
Moet je die vrolijke retromotiefjes zien, daar word ik blij van!


En waar ik ook blij van word, dat zijn al die dikke enveloppen die opgeborgen zitten in het koffertje. Die gezellige enveloppen voor de *Paper*Crafty*Happy*Swap* die laten mijn brievenbus vrolijk klepperen iedere dag...

Swapsetjes van Saskia (geen blog)
 
Swapsetjes van Eefje (Evarommeltjes, ook geen blog)

Swapsetjes van Sylvia (Zaanse Zolder)
 
Deze 24 enthousiastelingen doen al mee met de swap:
 
*Marion van Lifestyle by Marion*
*Sylvia van Zaanse Zolder*
*Saskia*
*Diana van Diaan72*
*Annemieke en Arlette*
*Ingrid van De Punnikkamer*
*Vera van Veranadine*
*Nicole*
*Elise van Gewoon Elise*
*Patricia van Beeatees*
*Ingeborg van Wol en Kleur*
*Kimberly*
*Marinda van Ranja met een rietje*
*Mieke van Ook nu en dan*
*Eefje (Evarommeltjes, geen blog)*
*Anita van Aniet67*
*Ellen van Ellen creatief*
*Coja*
*Janneke*
 
Oja en ikzelf natuurlijk ;)
 
Wil je meeswappen met ons? Dat kan nog tot 7 juni aanstaande.
 
Fijn weekend allemaal!
 
 
 
 


9 opmerkingen:

  1. Wat een snelle vogels... Ik verzamel nog. Maar alvast leuk om te zien en te dromen over deze stapel!
    Groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die koffer is inderdaad er mooi van binnen. Die zou ik ook meegenomen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een prachtige retro binnenkant dat koffertje! Leuk om mijn post er al bij te zien liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er leuk uit zo'n gevulde koffer! En ik hoorde idd laatst ook iemand over die kringloop in Uden, schijnt echt super groot te zijn! Wihoe moet ik maar eens snel naartoe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoho ho eens even dames... Dat is míjn vaste kringloop ;-) !! Zojuist nog geweest! Haha, als jullie gaan let me know, ik ben vriendjes met de eigenaar :-) korting...korting...

      Verwijderen
  5. jaaaaaaaaaaaa die koffer is leuk, ik heb ook ergens nog zo een koffertje, een rode met zo een fijn binnenkantje. Hoewel... heb ik 'm nog uuuuuh tja weet eigenlijk niet ooooow! Nou ga ik zoeken hè. However, dit koffertje raak aardig vol inmiddels@ Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat er al zoveel dames meedoen!! Die van mij zijn ook onderweg, maar zullen (hopelijk) volgende week ergens binnenkomen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. AL die leuke swaps mooi opgeborgen! Leuk! Ohjee, naar dat koffertje hadden we ook weer allebei staan staren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig koffertje,en jee wat zijn ze snel met sturen,'k ga ook maar snel aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie