maandag 20 februari 2012

Lekker tutten en dan...

...naar de optocht. 
Want toegegeven, hoewel ik niet van het nachtbraken ben met carnaval (mij teveel zatte types en omgekeerde maaginhoud op straat -sorry-), houd ik wel zielsveel van de optocht. Kunstige praalwagens waar maanden werk in zit, mooi verklede mensen en héél véél Brabantse gemoedelijkheid en gezelligheid.

Dit jaar was het weer als vanouds geslaagd. 
En kleine Pollewop vond allemaal even prachtig. Ze heeft er zelfs haar middagdutje voor overgeslagen.

Hier een paar kiekjes van Kappie (vertaling: roodkapje) en haar personal flight crew...




We hope you have enjoyed flying with us! 


P.s. Oohhh bijna vergeten... De 15e tot 24ste volger is een feit! 

Hoera!!!

Een dikke DANK JE WEL en KEI leuk dat jullie er bij zijn. 

Op woensdag 29 februari maak ik bekend wie van jullie tante Pollewopjes verrassingskadootje ontvangt. 
Dus houd StudioZakka in de gaten...

En aan alle nieuwe visite die langskomt,
WELKOM, kom er gezellig bij...

Je maakt nog steeds kans op dit kadootje als je een reactie achterlaat bij het berichtje van 15-2 (loopt tot 29-2 a.s.). 
Niet vergeten hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie