donderdag 14 februari 2013

Blogwerkplek # StudioZakka...

Ik zag het bij haar en dacht zou ik het ook aandurven...
 
 
Nou goed dan, niet flauw zijn, hier is ie dan:
mijn blogwerkplek in ongekuiste vorm 
-we gaan tenslotte niet alleen voor de foto ineens alles opruimen hè!-
 
 
Zoals je ziet is onze eettafel aan de ene kant blogplek en aan de andere kant staat mijn onmisbare, trouwe naaimachientje. Ernaast stapels met frutsels, papiertjes en lapjes omdat ik daar nog volop mee bezig ben, bijvoorbeeld met dit:
 
 
Oh ja, en voor het geval er over getwijfeld wordt, we eten ook echt aan bovenstaande tafel... gelukkig is ie lang genoeg ;)
 


11 opmerkingen:

  1. Stoer om zonder opruimen een foto te maken! Maar ziet er uit als een hele gezellige en fijne werkplek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heerlijk gezellig uit,ik zou zo bij je aanschuiven!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, je durft zeker...:)
    Heb me altijd afgevraagd hoe mensen het voor elkaar krijgen>keurig opgeruimde werkplekken...dat kan helemaal niet als je iets aan het doen bent.
    Ben heel blij dat het bij de meeste mensen hetzelfde is.
    ..en hoe voel je je?
    Nog een fijne dag.
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moest even twee keer lezen. Eet tafel zei je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahaha, wat Mama Maai zegt: eettafel? Ooojaaa inderdaad hij staat in de woonkamer...eh...die lui eten zeker vaak met het bord op schoot :p of in jou geval: op je dikke buuuuk.

    Ziet er leuk uit hoor Roos.
    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh wat een gezellige werkplek! Herkenbaar hoor dat je alles lekker bij de hand hebt. Vandaag kan ik ook zo een foto maken, want afgelopen weekend hadden we een feestje waarbij ik de tafel helemaal leeg heb gemaakt... stiekem staan er natuurlijk weer allerlei rommeltjes, maar nog niet zo vol als het normaal is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk om te zien. Je laptop staat helemaal ingebouwd met alles wat je lief hebt zo te zien. Gezellig ziet het er uit hoor, groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha dat is helemaal geen rommel dat is huiselijke gezelligheid !
    en ik heb gelukkig ook een lange tafel, kortom leuk dat je het hebt laten zien ! :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een fijn plekje; hier staat de laptop ook op de eettafel (tussen poppenhuis en naaimachien in ;-), en ook hier is de tafel gelukkig groot! en je weet...creatieve mensen hebben geen rommel! Die hebben overal ideeën liggen (en dat mag best op de foto, goed gedaan!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jaaaaaa wat goed lekker ingebouwd zo! alles binnen hand bereik, hartstikke handig. En waarom zou je een hele tafel nodig hebben om te eten?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig!! En hoe fijn om je zooi te kunnen laten liggen!!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie