zondag 15 december 2013

Ik stuur een kaartje aan...

Dankjewel allemaal, voor al jullie lieve reacties op mijn kaartjesweggevertje en op mijn geknutselde houten kerstboompje. Er waren meer dan drie reacties dus heeft het lot mogen bepalen, maar eerst wil ik langs deze weg iedereen die dit leest alvast hele fijne, warme en liefdevolle feestdagen toewensen!!
 
 
Heel graag stuur ik een kaartje aan:
 
 
En ik stuur graag één extra kaartje aan:
Omdat jij aan bijna al mijn give aways meedoet, maar nog nooit tot de gelukkigen behoorde om iets toegestuurd te krijgen, dus bij deze. Ik hoop dat je het leuk vindt.
 
Willen jullie me jullie adres mailen op mail@studiozakka.nl, dan zorg ik dat het kaartje deze week zo snel mogelijk jullie kant op gaat.
 
Hele fijne week!
 
xxx
 


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee met die strijkkralen en ook dat houten boompje is super!
    Had dat berichtje helemaal gemist...
    En wat lief dat je kaartjes wilt kopen voor de actie van Lef studios :-)
    Fijne week, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk! gezellig post van een medeblogster:)ik mail mijn adres

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je een extra hangertje weggeeft!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooooo lief van jou , ik word er helemaal warm van en geef je een dikke bedankknuffel xxx ik heb je gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie