woensdag 17 oktober 2012

BinnenZin...

Op zondag 4 november aanstaande organiseer ik samen met de meiden van BinnenZin weer een BinnenZin open huis. Afgelopen vrijdag zijn we even bij elkaar geweest voor de voorbereiding, veel geklets en natuurlijk het showen van onze nieuwste creaties. Super gezellig! En aan de voorproefjes te zien belooft het weer een creatief en kleurig geheel te worden.
 
Hier een impressie van tante pollewopjes nieuwste ontwerpen, natuurlijk te zien bij Binnenzin:
 
 
 
 

 
Wil je meer BinnenZin zien, meer weten over ons open huis of wil je langskomen, kijk dan op onze facebookpagina of mail me op info@tantepollewopje.nl.
 
 
Tante pollewopje ontwerp, © StudioZakka, all rights reserved
 


7 opmerkingen:

  1. O wat zijn die schattig. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke ideetjes! Zo jammer dat we er niet zijn. Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige engeltjes! Ik ben er helemaal weg van! Ik mail je even... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi die poppetjes, één voor één prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HAaai Rosalie
    Na anderhalf uur zoeken naar je adres (die ik minstens 2 keer moet hebben....) Ga ik je er nu toch maar om vragen, de verrassing is daardoor minder, maar helaas ik kan je adres echt nergens meer vinden :-(

    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie