vrijdag 26 oktober 2012

Verrassing...

Deze week werd ik verrast met een cadeautje van Bianca van AtelierMamaBee. Kennen jullie haar blog al? Zij was zo lief om iets te maken voor onze allerkleinste in aantocht.
 
Dit is wat ik van haar kreeg:
 
 
Twee ultralieve vogeltjes die een mooi plekje gaan krijgen op de babykamer. Het is heel bijzonder om via een blog zoveel bijzondere en lieve mensen te ontdekken die meeleven.
 
Dankjewel lieve Bianca!
 
Wat de allerkleinste betreft gaat het gelukkig allemaal heel goed. De mijlpaal van de 20wekenecho hebben we inmiddels achter de rug en deze heeft verklapt dat we er een ieniminipollewopje bij krijgen. Voorlopig huist deze dame nog nog lekker warm en veilig in de buik. Ze trappelt vrolijk in de rondte en geeft hier en daar een duwtje tegen kleine pollewops billen als zij op schoot zit.
 
Maar ehm, aangezien ieniminipollewop natuurlijk geen ieniminipollewop zal blijven, moet ik naarstig gaan nadenken over een andere naam die bij de familie pollewop past. Kan iemand me met inspiratie helpen? Alle tips en suggesties zijn welkom!
 
Fijn weekend allemaal!
 


8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie verrassing. Is altijd leuk een pakketje krijgen. Wat leuk weer een meisje erbij. Heb zelf ook twee meiden. Fijn dat alles goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk. En ook dat jullie er een dame bij krijgen. Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh nog een klein meisjeswonder, zo fijn! Echt waar hé, blogland zit vol fijne mensen. Geniet van je pakje én geniet van je bolle buikje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met dit wondertje. Fijn dat alles goed mag gaan. Misschien de naam "polletje", ik zeg maar iets.....
    Fijn weekend.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, je bent in verwachting! wauw,
    van harte!

    mooie naam? Kris hihi. Hoe heet jullie eerste dochter? Ik heb je pakketje ontvangen hoor, ik mail je zo! daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Patricia vd Burgt-Vugszaterdag, 27 oktober, 2012

    pollewopje en pollepopje?
    maar wat fijn dat het zo goed gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, nog zo'n klein meiske erbij! Ik dacht gelijk aan pollewiepje....

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, nog een Pollewopje! Dat ze goed mag groeien! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie