zondag 28 oktober 2012

* Pluk de dag op zondag*

Een uurtje langer zondag,
En een uurtje langer in mijn warme bedje,
Rustig opstaan,
In zondagskloffie ontbijtje eten,
Krantje lezen,
Kleine pollewop op schoot, samen spelen en boekjes lezen,
Dan een lekker warme douche,
Even aan de knutsel terwijl kleine pollewop en haar papa de diertjes eten geven,
Broodjes eten met lekker vers geperste jus d'orange,
En voor het slapen eventjes nog samen kijken naar Nils Holgersson...
 
 
Blijft mooi. Jeugdsentiment ten top voor mij en kleine pollewop geniet er ook van.
 
Zo komen wij onze zondag wel door!
 
Hoop dat jullie ook genieten!
 


8 opmerkingen:

  1. Nils Holgersson... Daar ging ik ook altijd voor bij mijn kinderen zitten om samen te kijken. Echt een aanrader. En zij weten dat nu nog dat we daar altijd samen naar keken... Leuk hé...

    Fijne zondag en goetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk toch ☺
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo een zondag, geniet er maar van!!!
    Zie ineens dat het inderdaad Nils is i.p.v. Niels, gelijk even veranderd in mijn winkeltje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Nils Holgerson, wat keek ik dat vroeger vaak. Onze zondag was soortgelijk, heerlijk.

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nils Holgerson, vliegt op een gans naar de zon...wat heb ik daar veel naar gekeken als kind. En dan had je nog vrouwtje theelepel, echt jeugdsentiment!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. familie knots ook gekend en ik was ook gigantischa fan van Ome Willem!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohja, daar heb ik ook veel naar gekeken! Hahaha ja, inderdaad, familie Knots en Ome Willem :-) Leuke manier om de zondag door te brengen, ook dat zondagskloffie ken ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmmm, mijn dag zag er lichtelijk anders uit... Dat krijg je in de zorg op zondag. Nils is geweldig! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie