donderdag 15 maart 2012

Mijn boerenbontgevoel...

Gezellig, vertrouwd, knus en thuis...
Dit zijn zo maar wat termen voor mijn Boerenbontgevoel.

Oma pollewop eet er nog steeds van en kleine pollewop dus ook als ze bij oma op bezoek gaat. Ik had het nooit gedacht toen ik uit huis ging, maar in de loop der jaren heeft het Boerenbont zelfs een plekje in mijn servieskast veroverd voor speciale gelegenheden.

En precies daarvoor heb ik van deze paar borden 'uit de oude doos' van oma pollewop nu dit gemaakt:


Speciaal voor kleine pollewop's verjaardag...

Het duurt nog eventjes, maar de schaal voor de lekkere hapjes staat alvast klaar!


Missie recycleproject Boerenbont geslaagd :)


Zonnige groetjes

&







8 opmerkingen:

  1. Leuk hè dat je jeugdherinneringen weer een rol gaan spelen als je zelf een kindje hebt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha daar was dat bord met gat voor, leuk maar ik waag er mijn eigen boerenbontjes nog maar niet aan. Misschien eens bij de kringloop neuzen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij ons staan ook boerenbontbordjes in de kast, geerfd van opa en oma. Ze zijn echt niet meer mooi, het glazuur is gebarsten en er zijn stukjes af. Maar ik kan er geen afstand van doen, van deze bordjes met herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke etagere heb je gemaakt! Wij hebben zeker al 20 jaar het boerenbontservies en ik vind het nog steeds leuk!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf!
    Hoe heb je zo netjes een gaatje in het bord gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mama Bee,

      Dankjewel! Dat gaatje is een staaltje vakwerk van meneertje Pollewop. Geheim is een zware boor en een goed boortje... en op de plek waar je gaat boren aan beide zijden van het bordje even een stukje papiertape plakken!

      Groetjes!

      Verwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie