zondag 6 mei 2012

Wat je met oude knopen kunt doen...

Soms heb je mazzel...
En soms ben je gewoon een gigabofkont...
Dat laatste ben ik zeker, want van de moeder van mijn lieve creatieve vriendin Hester van het nieuwe label #stag by Hester kreeg ik zomaar duizenden oude, of hipper gezegd, vintage knopen!

Vanavond eens mindfull aan 't knutselen gegaan met dit resultaat:



Zie hier mijn ringen van vintage knopen by StudioZakka.

Kan niet wachten tot ik morgenavond weer tijd heb om verder te gaan...

P.s. Mama van Hester, dankjewel!!!



4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze prachtig! Wat heerlijk om deze mooie knopen zomaar te krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, jij bent inderdaad een enorme bofkont! Wat een cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, dat is heel leuk gedaan! Hoe zit dat eigenlijk ineen, met die ringbasis? Heb je die zelf ook gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Lili! Ja, de ring maakte ik ook zelf van aluminiumdraad. Dit is heel soepel metaal dat je vrij eenvoudig kunt bewerken tot mooie sieraden.

      Groetjes,
      Rosalie

      Verwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie