woensdag 12 juni 2013

*Paper*Crafty*Happy*Swap* & een kleine give away...

Kijk eens wat er allemaal binnen kwam voor de *Paper*Crafty*Happy*Swap!!!
 
 
Iedere keer dat de brievenbus rammelde was een waar feestje hier in huize pollewop...
 
Uiteindelijk zijn er maar liefst 74 swapsetjes afgelopen weekend uitgestald, bewonderd, verdeeld, in de soms ongelooflijk mooi versierde vlopjes gedaan, en met de post toegezonden aan jullie...


Wat hebben jullie er een werk van gemaakt mensen. Ieder setje zag er leuk uit, althans voor zover ik dat aan de buitenkant kon beoordelen tenminste, want de meeste pakjes waren gesloten. En oh oh daar word ik me dan toch een partij nieuwsgierig van ;) Ik hoop dus nu op jullie blogs terug te kunnen zien wat er nou in die pakjes zat...



Deze pakjes verstuurde ik zelf. Het werden er vier omdat ik de smaak te pakken had bij het samenstellen van de setjes...

 
En nieuwsgierig als ik was koos ik voor mezelf vier gesloten pakjes!
Dit was wat ik kreeg van Eefje (Evarommeltjes, geen blog), Joyce (Juffrouw Waardvleugel), Bathseba (Tutto Riciclabile) en van Ingrid (De Punnikkamer):

 
Wat een feestje om alles open te maken en wat een leuke nieuwe papiertjes, plaatjes en meer moois. I'm happy, dankjulliewel!!!
 
Ik hoop dat bij jullie ook alles goed is aangekomen of later deze week aankomt en dat jullie blij zijn met jullie pakjes! Geniet ervan!
 
Het was me een waar genoegen om deze swap te organiseren. Wordt vast nog een keer vervolgd ;)
 
*****
 
En nu over naar een kleine give away...
 
...want er was deze week ook een swapdesillusie te verwerken.
 
Zoals ik eerder hier aankondigde deed ik mee met de goodieswap van Pipowagen aan Zee. En ja, er staat inderdaad 'deed', want deze week kreeg ik het bericht dat mijn ingezonden goodies 'niet voldoen aan de kwaliteit van de andere inzendingen'... Ze kon dit 'onmogelijk met een goed gevoel verdelen en versturen'... Slik...!
 
Dit is wat ik maakte:
 
 
Wikkelarmbandjes van stevig vilt met daarop reststukjes stof en een knoop genaaid.

 
Zijn ze echt zó erg...?
 
Echt wel een teleurstelling mag ik wel zeggen...
 
Maar alla, we draaien het om naar het positieve. Als het goed is komen de armbandjes een dezer dagen weer terug in huize pollewop en daarom organiseer ik nu met liefde een kleine give away.
 
Vind jij de armbandjes wél leuk en wil je er eentje, laat het me dan weten in een reactie op dit berichtje (geef desgewenst een voorkeur aan). Verder hoef je er niets voor te doen! Over een week of wat laat ik weten naar wie ze toe gaan. Als er tenminste iemand is die interesse heeft ~~~~
 


22 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor organiseren van deze gave swap! Ik heb er met veel plezier aan mee gedaan! Ik vond het echt heel erg leuk! En wat veel pakketjes zijn er ook verstuurd/ontvangen, leuk zeg!

    Jammer dat je armbandjes niet aan de 'eisen' voldoen.. Er zijn in bloggerland vast wel liefhebbers voor te vinden hoor! Ik helaas niet, ik houd er niet van iets om mijn pols te hebben...

    Enne, niet te lang met deze teleurstelling blijven tobben, lekker genieten van de mega leuke swap die je hebt mogen organiseren!

    Liefs, en een knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Vera, dat ga ik ook doen :) En ja, de paperswap wat echt een groot succes en ook gigantisch leuk om te organiseren! Leuk dat je hebt meegedaan!

      Liefs,
      Rosalie

      Verwijderen
  2. Patricia vd Burgt-Vugswoensdag, 12 juni, 2013

    Nou zeg, wat waren de eisen dan wel niet? Ik vind ze hartstikke leuk met name die fuchsia met die bloemen,2e van links.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een reacties op de paperswap! Enne, focus op het positieve ;-) - ook al valt dat niet altijd mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een boel pakketjes!!!! Was ook erg leuk om ze samen te stellen, ik hoop dat iedereen alle pakketjes leuk zal vinden!!

    Ik heb in ieder geval al een reactie ontvangen over een pakketje dat iemand heeft ontvangen van mij, heel erg leuk!!

    En ben ook heel benieuwd wat er bij mij straks over anderhalve week op de deurmat zal liggen....

    Nogmaals bedankt voor het organiseren!!!

    Enneeehhhh... wat betreft de armbandjes, ik vind ze wel leuk!!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat belachelijk zeg! Ik heb ook heel duidelijk naar die oproep gekeken destijds, er stond niet bij dat je er goud in moest verwerken. Afijn, dat weten we dan ook weer. Ik vind ze wel leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was nog vergeten te vertellen welke ik leuk vind, de grijze.... 2e van rechts :-)

      Verwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien is het handig het complete verhaal te kennen voordat je roept dat iets belachelijk is ;)

      Verwijderen
  7. Wat een leuke papier-pakjes zeg! en wat jammer dat bericht... Ik vind de tweede van rechts erg mooi dus misschien voor mij een geluk dat een ander andere maatstaven hanteert?

    x Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga ook de blogs de komende tijd in de gaten houden, want ik ben razend benieuwd naar al die andere pakketjes!
    Wat een domper van die andere swap. Wie weet dat de andere deelneemsters veel 'grotere' dingen hadden aangeleverd, want ik zou anders echt niet weten wat er mis mee is.
    Ik waag dan ook graag een kansje voor de 2de van links, helemaal mijn stijltje met dat stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Acht wat jammer dat het nu zo verwoord is !
    Je stuurde iets anders in dan wat was toegezegd. ik steek heel veel tijd en eigen bijdrage in het goodiebox project. De deelnemers ook. Er moet wel een balans zijn. Het gaat dan niet om smaak. De ontvangers moeten er op z'n minst van uit kunnen gaan dat hun toegestuurde goodie niet schots en scheef is geknipt en niet muf ruikt. Het is je netjes uitgelegd. Ik vond het heel vervelend om je dat te mailen maar de andere deelnemers hebben allemaal recht op een fijne goodie. Ik had het zelf diplomatiek op willen lossen en het niet aan de grote klok willen hangen..jammer !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. owowow wat een gedoe en van beide kanten goed bedoeld. Zand erover zou ik zeggen !

    je papierpakjes zien er feestelijk uit, en ik doe graag mee met je give-away :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Idd wat een gedoe...het is gewoonweg jammer als er van beide kanten een "misverstand" ontstaat over iets dat eigenlijk leuk en fijn hoort te zijn.
    Moet Pipowagen wel een beetje gelijk geven dat het soms verstandiger is om bepaalde issues niet publiekelijk te delen; het roept weer zoveel meningen van anderen op en voor je het weet zit je in een soort "Gordon" rel:)
    Ik snap je teleurstelling heel goed, heb dat zelf ook meegemaakt bij deelname aan een event...heel bewust heb ik er toen voor gekozen om het alleen te delen met een kleine kring en niet publiekelijk.
    Er zijn in ieder geval voldoende belangstellenden voor jouw armbandjes, dus jouw Give-Away is alweer geregeld:)
    Verder ziet de "papierswap" er succesvol uit, kan me voorstellen dat je heel benieuwd bent naar de inhoud van alle pakketjes die door je handen zijn gegaan.
    Verder schijnt de Zon(tenminste hier)dus geniet van de dag!
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,
    Ik ben erg blij met mijn pakketjes hoor:) Bij deze wil ik dan ook Coja bedanken voor haar papiertjes. Ze had geen mailadres/blog adres toegevoegd vandaar dat ik het zo doe.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk al die foto's. Ik heb mijn pakketjes gisteren ontvangen (k ga er nog een blogje over posten!). Echt superleuk, bedankt voor het organiseren!!

    En wat jammer van die swap waar je aan meegedaan hebt. Voordat ik reageerde, heb ik het eens nagelezen op de desbetreffende blog. Er staat niet dat het aan 'bepaalde eisen' moet voldoen, dus ik vind het nogal flauw dat er dan gezegd wordt dat jij niet mee mag doen. Kom op zeg, dat kan p.a.z. echt niet maken!!!! Hoe kan jij nou weten dat iedereen 'veel creatievere/mooiere' inzendingen stuurt? Dat is toch ieder voor zich?!

    Affijn, laat ik me er verder maar niet mee bemoeien ;)

    (ik heb trouwens zelf ook wel eens swap-post gehad die me wat tegenviel. Dat kun je toch niet bij voorbaat beoordelen voor een ander?!)

    Ik vind je armbandjes wel leuk hoor!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb mijn paper swap envelop binnen (en Arlette ook, maar zij is op school-kamp, dus die ligt nog even op haar te wachten). Ik wil je bij deze bedanken voor het leuke initiatief. Super leuk.

    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi, de paperswap was een succes! TOP.
    En wat het andere verhaal betreft: vergeten!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke swap. Enneuh, ik vind de laatste armband wel leuk. Fuchsia met de muntgroene knoop. Zo zie je maar dat er mensen genoeg zijn die ze wel leuk vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dat een succesvolle swap geweest zeg! Complimenten.
    Wat betreft de zogenaamde onprofessionaliteit van je armbandjes... wie het kleine die deert is het grote niet weert zou ik zeggen! Als het om professionaliteit gaat koop dan iets in een designwinkel en dan nog??? Ik snap helemaal dat je teleurgesteld bent, snappen ze dan niet dat het uit een warm hart komt... Anyway, ik vind je armbandjes wel lief!
    liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Rosalie,
    Ik vond het geweldig om mee te doen aan je swap. Hier kan je lezen wat ik heb mogen ontvangen: http://www.mijnthuisgevoel.blogspot.nl/2013/06/tante-pollewopje-paper-swap.html
    Fijn weekend vast.
    groet,
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. http://ranjameteenrietje.blogspot.nl/2013/06/dwzi-41-leuke-post-paperswapdms-uitslag.html

    hier nog mijn linkje naar mijn ontvangen post :)

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie