maandag 10 juni 2013

*Pluk de dag* #week 23...

Deze week voelde ik momenten van klein geluk toen ik...
 
...kleine pollewop een boekje hoorde voorlezen aan haar zusje...
...ons kleinste pollewopje voor het eerst zag rammelen met haar rammelaar...
...en toen zij zich al helemaal zelf op haar zij wist te draaien...
 
...jonge vogels in hun nest hoorde kwetteren...
...oma pollewop weer in haar huis en tuin zag rondscharrelen, voorzichtig weer iets aan de beterende hand na het overwinnen van een zware longontsteking in combinatie met een chronische rotziekte als Parkinson...
 
...na alle zorgen even de rust vond om in het zonnetje een boek te lezen.
 
Ik genoot van...
...de bloempjes in mijn aardbeienplantje...
 
 
...en de ontluikende knopjes in mijn rozenstruik.
 
 
Ik kreeg een warm gevoel bij het zien van twee zusjes in de schaduw samen liggend op een kleedje...
 

...spelend met de speelkubus die ik ooit maakte toen ik zwanger was van mijn eerste pollewopje...

 
...en van voetjes groot en voetjes klein...

 
 Heel bijzonder klein geluk kwam deze week met de post van Studio Sterrestorm...
 
 
...en ook iets liefs van Ietsiepietsiekitschie (dit kwam al eerder, maar ik had er nog niet over geblogd)...
 
 
Via de mail ontving ik hartverwarmende berichten van verschillende van jullie om me sterkte te wensen met de zorgen die even de overhand namen de afgelopen tijd.
 
Het blijft bijzonder om te ervaren hoeveel medeleven er bestaat in blogland, zowel op mooie momenten als op tijden dat het allemaal net ietsje minder gaat. Het raakt me telkens weer...
 
Dankjewel en geniet van mooie nieuwe week!
 
Liefs Rosalie


11 opmerkingen:

  1. Goed om te lezen, fijn dat het nu weer beter gaat met oma. Ik hoop dat de zorgen van de afgelopen tijd nu plaats maken voor nog meer mooie pluk-de-dag-momenten waarvan je écht kan genieten! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat oma Pollewop iets is opgeknapt, niets belangrijker dan je gezondheid. Wat een leuke spulletjes heb je gekregen van Kim en Ellen! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie post en lieve foto's van jullie meisjes op jet kleed. Fijn dat de gezondheid van oma pollewop weer een beetje vooruit gaat! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat het tij gekeerd is en alles weer wat beter gaat en wat groeit kleine Isis snel zeg, ongelofelijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat vindt ik dus ook..in blogland bestaan zoveel aardige mensen:)
    groetjes en sterkte met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh... zo schattig die voetjes ! :-)
    --
    goed te lezen dat oma pollewop vooruit gaat.
    grote zorgen dus bah ! en ja parkinson is een rotziekte :-(
    sterkte ermee, veel liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijn dat je zo kunt genieten van kleine dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoera! ik heb het paper swap pakketje vandaag in de post gekregen. Erg leuk! als er weer zoiets komt doe ik weer graag mee.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jippie mijn pakketje is binnen! Wat een feestje zo op de mat. Super bedankt voor het organiseren!!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie