dinsdag 4 juni 2013

Van prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt tot zen...

Eindelijk...
...het zonnetje schijnt...
...eindelijk kan het weer...
...prrrrrrrrrrrrrrrrrt...
...doet mijn trouwe machientje buiten...
...wat een vertrouwd en gelukzaligmakend geluid...!
 

En dan na een uurtje of wat is dit het ene resultaat...

Een jurkje van eigen ontwerp in maatje 62 voor mijn kleinste pollewopje.
Dit is een tante pollewopje ontwerp, © StudioZakka, all rights reserved

En een ontspannen *zen* gevoel het andere!
 
Erg fijn zo'n middag,
doet u die mij nog maar een paar...
...alstublieft!
 


12 opmerkingen:

  1. Leuk jurkje! En wat heerlijk om dat buiten te kunnen maken. Ik knipte vandaag binnen m´n stofjes, buiten waaide het wat te hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. morgen en overmorgen weer... :-)
    ik vind het een heel schattig jurkje !
    bovendien knap dat je dat zo in een middagje maakt !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch, wat knap dat je dat "zomaar" even in elkaar zet. Klein pollewopje boft maar met zo'n knappe mama. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk weertje, daar word je vanzelf actief van... leuk jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zucht het leven is best goed op zulke momenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet nog dat je dat vorig jaar ook deed, wat heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het fijnste prrrrrrt geluid dat er is! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig jurkje..en heerlijk dat je weer buiten kunt doen:)
    Deed ik vroeger ook vaak:)
    Geniet maar lekker van het mooie weer!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk!
    Maar dat je dat kunt met 2 van die kleine kids om je heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig jurk en ik hou ook van die prrrrt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie