vrijdag 28 juni 2013

Recycle DIY'tje: van fles tot vaas...

In huize pollewop wordt aardig wat KC gedronken...
...en dat levert lege flessen op...
...die gewoonlijk in de vuilnisbak eindigen...
...maar dit keer mooi niet!
 
Deze fles toverde ik in een handomdraai om tot een trendy -en lekker lowbudget- vaas!
 
 
Wat je nodig hebt:
- lege KC fles of ander soort blikken fles
- 'n blikopener
- kranten of ander papier
- modpodge en 'n kwastje
en een leuk verfje!


 
Ik plakte niet al te netjes, want ik wilde graag een wat grovere textuur aan de buitenkant krijgen...


Ik koos zoals je ziet voor een fluorroze plakaatverf, die ik in twee laagjes op de fles verfde...



Veel plezier ervan!
 
En aan iedereen een heel mooi weekend gewenst!
 


13 opmerkingen:

  1. Leuk idee! Je kunt natuurlijk ook ipv schilderen allerlei leuke plaatjes erop plakken:))
    groet
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee zeg. Eens kijken of we een geschikt flesje hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk idee, ook leuk om met kinderen te doen. Ik ga het ook een keer proberen. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ga ik een keer doen! Hartstikke leuk. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die limonade is erg lekker! Een heel leuk idee!!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier gaan die flessen er ook goed doorheen! leuk gedaan, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee, hier staat ook een fles in de koelkast... dus nu wachten tot ie leeg is! Wat is trouwens modpodge? Een soort lijm ofzo? Hoor het wel.
    Fijn weekend, echt knutselweer ;-)
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk gedaan !
    Heb je armbandje ontvangen leuk ! :-) & hartelijk dank daarvoor :-)
    fijn weekeinde !! liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ken dat niet KC ... maar het is wel een megatof vaasje geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie