vrijdag 29 juni 2012

Abuelo y abuela...

Het is zover, opa en oma komen terug van hun wandeltocht door Spanje. Dus reisden wij gisteren in snikhete auto (lees: airco kapot!) af naar schiphol om ze te verrassen.



Lekker gek doen samen met opa op de rolband...


File...


Samen met oma op de achterbank...
Boekjes lezen, liedjes zingen, gekke bekken trekken en opa pesten met de teentjes... En er dan toch nog zo onschuldig uitzien :)




Niet vastgelegd op foto, maar neem maar van me aan: allemaal heel blij om weer uit snikhete auto te mogen stappen :)




10 opmerkingen:

  1. Hé zo super, opa en oma op wandeltocht!!! Mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn als het zo gezellig is met de opa's en oma's.... Hier ook altijd groot feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verrassing! Wat een lieve foto op die rolband <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk als iedereen weer blij bij elkaar is en dat zelf in een snik heette auto, super.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha dat gek doen op de rolband dat is nou zo iets wat ik mijn vader ook met Payal zou zien doen :o)
    Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig uit en wat fijn dat opa en oma er weer zijn. Sportief hoor, wandelen in Spanje. Daar was het vast warmer dan hier, dus opa en oma hebben misschien niet zo'n last gehad van die warme auto... vroeger zat er ook niet standaard een airco, maar een alko in je auto. (ALKO = alle ramen kunnen open ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat was het een heerlijke verrassing om jullie te zien staan toen wij de aankomsthal binnenliepen !!En wat hebben we weer genoten van onze kleine pollewop.En wat was het warm en wat hebben we veel vocht verloren !!!
    Inderdaad was er alko in onze auto maar......houd dan je zaakjes goed was want voor je het weet gaat de wind er mee van door !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zit te genieten van al je berichtjes en positiviteit . Wat zag BinnenZin er gezellig uit met huis en tuin vol creativiteit !! Hoop er volgende keer bij te kunnen zijn .
    Ik beleef erg veel plezier aan het kunnen meebeleven van al die aandachtspunten .
    Kleine pollewopje is een super modelletje ,maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld .In vorig bericht bedoel ik natuurlijk houd je zaakjes goed vast !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellige foto's, die eerste foto is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een moppie :-)
    Ziet er superfijn uit!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie