zaterdag 9 juni 2012

Meer StudioZakka op Freubelweb...

...dit keer mijn Owlicious Uiltje...


Aangezien er al diverse vragen zijn gekomen voor de Nederlandse versie van het patroontje, ga ik daar heel snel aan werken... Houd StudioZakka dus in de gaten, want wordt vervolgd...!

Fijn weekend allemaal.


P.s. dit is maar even een snel kort berichtje, want morgen is het eindelijk zover: ons eerste BinnenZin open huis... Ben dus zo laat op de avond nog erg druk!!! Spannend...
 Ik heb jullie nog niet zo veel over BinnenZin verteld, maar ik beloof het, jullie horen er na morgen alles over ;-)



5 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! Veel succes morgen, ik ben inderdaad benieuwd naar meer nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt spannend! Als dat nederlandse patroontje er is toch maar eens in de haaknaald kruipen want hij is wel heel erg leuk!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je uiltje op Freubelweb, leuk, leuk, leuk! Grappig dat er behoefte is aan een Nederlandse versie van het patroon. Ik maak heel vaak de Engelstalige patronen en als ik dan een keer een Nederlands patroon gebruik...dan moet ik opzoeken wat de betekenis is van de steken, haha!

    Veel plezier vandaag, ben benieuwd wat BinnenZin inhoudt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer mooi uit. Ben wel benieuwd wat BinnenZin inhoudt. Eigenlijk is het vandaag mooi weer voor BuitenZin. haha.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. BinnenZin? Vind het woord al leuk dus ben benieuwd naar je verhaal!
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie