maandag 4 juni 2012

En dan sta je zomaar ineens...

...op Freubelweb. Wat een verrassing!



En dat allemaal dankzij mijn lieve kersenbloesemmeisje...


 In dit berichtje vind je het patroontje om haar zelf te haken.

Namens Sakura het kersenbloesemmeisje en mijzelf dankjewel Freubelweb en vooral een hele super dikke dankjewel aan jullie die dit lezen en die al die lieve, leuke en gave berichtjes keer op keer achterlaten. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoeveel energie en inspiratie ik uit het bloggen haal. En dus, en dat is echt het minste dat ik kan doen, deel ik met heel veel plezier en liefde af en toe een leuk patroontje of tutorial met jullie.



12 opmerkingen:

  1. Leuk, dat is je gegund want het is een superleuk patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zeg! Wat een leuk patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch heel vanzelfsprekend?! ;-) Kei schoon...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk voor je zeg, gefeliciteerd, Fijn he dat het geen dat je doet gewaardeerd wordt krijg je weer
    energie van.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze is dan ook fantastisch! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend stoer zeg! Van harte gefeliciteerd.
    Je volgersaantal groeit volgens mij ook met de dag.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg! Ook Annemarie had er kortgeleden op haar blog een berichtje aan geweid. Mijn kersenbloesemmeisje staat hier nog op de kast mooi te zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een superleuke actie voor je kersenbloesemmeisje, tis je van harte gegund ;-)

    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie