zondag 24 juni 2012

Filantrohappy...

... oftewel blij door een oude postzegel...

Hebben jullie dat vroeger ook gedaan, postzegels verzamelen. Ik kon er als klein meisje uren zoet mee zijn. Van mijn tante zuster Bertha, die non was in Noorwegen, kreeg ik regelmatig volgepriegelde brieven en kaarten. En standaard zaten er in die envelop massa's prachtige postzegels, uit landen van over de hele verre wereld. Ze prikkelden mijn fantasie en ik vond én vind ze nog altijd fantastisch.







 Door het zien van deze prachtige zegels heb ik wat ideetjes gekregen wat ik er mee kan doen. Jullie weten dus waar ik de komende tijd mee bezig ben ;-) Maar daarover een ander keertje meer...

Fijne dag nog!




P.s. misschien moet ik toch maar eens postcrossing uit gaan proberen...

9 opmerkingen:

  1. Er zitten vast hele mooie bij. Ik ben benieuwd wat je er mee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spaar je ze nog want mijn zoon besteld soms zaken uit china en hong-kong , ik stuur die anders door

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel graag Rita. Dank voor je aanbod. Wil je me dan even je mailadres laten weten dan mail ik je even een berichtje.

      Groetjes,
      Rosalie

      Verwijderen
  4. Ben benieuwt wat moois je er gaat mee maken.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mijn vader verzamelde postzegels (en munten, en antiek, en troep, en geld ... en ....etc!) en ik vond het als klein kindje altijd heel leuk om mee te gaan naar de beurzen. Leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb postzegels gebruikt om er leuke labels van te maken om aan kadootjes te hangen. Fotolijstjes versieren is ook leuk. Zelfs meubels kun je er mee beplakken. Moet je er wel heel veel van hebben natuurlijk, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke plaatjes,ben benieuwd wat je gaat priegelen :-)

    Groetjes Bianca
    van Atelier MamaBee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja, wie heeft er vroeger geen postzegels verzameld. Het was toen heel gewoon en nu is het inderdaad heel bijzonder... Ben benieuwd wat je ermee gaat doen.
    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie