dinsdag 5 juni 2012

Ruilen...

Zoals gezegd ben ik vorige week naar haar goede voorbeeld begonnen met wat spulletjes te ruil aan te bieden. Bedankt voor jullie leuke reacties!

Het lieve prentenboekje wil ik heel graag gaan ruilen met jou, Anita. Wil je mij even je adresgegevens mailen via info@tantepollewopje.nl, dan komt het boekje snel naar je toe.


Voor het horloge zijn geen reacties binnengekomen, dus daar ga ik de kringloop mee verblijden ;)

Nu eerst eens genieten van een lekkere kop thee...
En dan zal ik morgen weer eens gaan rondsnuffelen in huis wat ik nog meer te ruil heb...

Fijne avond!





4 opmerkingen:

  1. Ik heb iets gemist, geloof ik. Klinkt wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heejla Howla, ik heb ook wat gemist, geloof ik. Ik vind het horloge net wél wat hebben! Ik maak zelf stempeltjes, leuke haarspeldjes, fijne tasjes en nog wel wat meer. Zou ik je daarmee kunnen verblijden misschien?
    Anders ga ik nog wel even op zoek naar een ander ruilitem. Hier moet zéker nog wel wat te vinden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk

    :-)

    Liefs Bianca
    van Atelier Mama Bee

    (van jou gepikt ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie