zondag 3 juni 2012

*Pluk de dag op zondag*...

Wat te doen op een regenachtige dag?


Lekker dansen, zingen en muziek maken...



Genieten van een pas gevonden pareltje uit de kringloop...


... en van pas gemaakte vrolijkheid...



Daarna beentjes omhoog en genieten van een kop thee en inspirerend nieuw leesvoer...


Sinds kort zijn er een paar nieuwe tijdschriften op de markt die ik echt de moeite waard vind om met jullie te delen: Insense, Jansen en Lis. Misschien zijn ze jullie al bekend, misschien nog niet maar dan na vandaag wel :)

Insense is een blad dat mij inspireert. Vol met mooie foto's en anders-dan-andere verhalen, dit keer over de zomer. Beleef op een regenachtige dag als vandaag de zomer vanuit verschillende perspectieven en geniet van de lekkere recepten en originele bloemenijsblokjes...

Jansen kreeg ik als tip van een lieve vriendin. Zij vond dit blad echt iets voor mij en... dat klopt. Jansen is down-to-earth en net zoals mij gek op de kringloop, marktjes, recyclen, koopjes en vooral van genieten van het moment.

En dan Life IS what you make it! Oftewel LIS. Ook voor dit blad ben ik getipt en met succes. Lis leest lekker weg en is gewoon een heerlijk kleurrijk blad.

Nou genoeg gezegd voor vandaag.

Geniet van jullie zondag!



12 opmerkingen:

  1. Heerlijk genieten en de Jansen kon ik wel, erg leuk. De rest niet, misschien ook eens proberen, leuk.

    Geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kende ik nog niet. Zouden ze ook in België te koop zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sarah, heb even gekeken en volgens mij zouden ze alledrie ook in Belgie te vinden moeten zijn. Succes!

      Groetjes,
      Rosalie

      Verwijderen
  3. Wat een leuke tips, ik kende deze tijdschriften nog niet. Ik heb gisteren wel het Flow vakantie schrijfboek gekocht... maar iets te lezen is natuurlijk altijd welkom. Laten we hopen dat morgen de regen over is... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah lieve foto's! Klinkt goed die tijdschriften, ga ik onthouden voor de vakantie (heb er nu de rust niet voor....)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa, laat het niet van het weer afhangen om lekker te genieten! Goed zo! (en de boekjes ken ik nog niet :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken alle 3 de bladen niet, maar fijn om de tip te krijgen. Ik zal ze eens mee nemen. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke foto's!
    Ik ken ook alle drie bladen niet. Zal voor de vakantie eens op zoek gaan naar de InSense. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de leestips. Ik ga volgende week op vakantie, dus ga eens even tijdschriften inslaan :-)

    Wat heb je toch een leuk meiske!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's. Die vaas is ook leuk. Ik ken de drie bladen nog niet maar ga binnenkort eens kijken. Zeker met dit weer is het lekker om iets te lezen.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er uit als een goede zondag! Ik ken de bladen, ze zijn fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie