donderdag 28 juni 2012

Post, post, post...

Dit viel er de afgelopen tijd op onze deurmat:


Een pakket vol moois en leuks gewonnen bij haar van Wat een Dotti.


Een verrassingspakketje van Ann van Creatief Geklungel (naam doet haar geen recht, zie die prachtige stempels en alle ander zelfgemaakte moois!) als ruil voor het horloge. Ann heeft nog geen blog, maar dat zal vast niet lang meer duren ;)

En kadootjes van MamaBee, zo lief en moest erg lachen om de inhoud van het geruite zakje. Drie keer raden wat er in zat...

Dank je wel Nikki, Ann en Bianca. Ik heb genoten van het uitpakken van jullie lieve pakjes en ik ga nog lang genieten van alle moois waarmee ik verwend ben door jullie!




11 opmerkingen:

  1. En er komt nog meer post aan binnenkort! Leuk hoor,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al die gezellige post! Groetjes , marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jij bent lekker verwend. Altijd leuk om pakketjes te ontvangen. Ze zien er ook heel leuk uit. Geniet er lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat ben jij heerlijk verwend! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke post heb jij ontvangen, echt om blij van te worden en drie keer raden wat er in het geruite zakje (ik denk zo maar iets voor het maandelijks ongemak hihi)

    Maar top hoor heel erg leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig pakketjes, zo kom je de dag wel door, toch? Wens je een fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leuke post allemaal, ik hou ook van verrassings-enveloppen op de mat :))

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie